Home is whenever I'm with you.

omgggg. var nåra dagars sen. sorry !
men har haft så mycket å göra så har inte haft tid å blogga, upptaget liv lixom ;-))) är helt död nu men tänkte jag skulle lämna ett litet inlägg så ni ser att ja lever, elr nå? plus jag fått klagomål om att de var ett tag sen så ja generös som jag är så offrar jag lite energi till bloggen nudå:-D

helgen har varit lite spårad, är fortfarande bakis känns de som & lider av sömbrist och har blåmärken på olämpliga ställen, och misstolka inte de där HAHA , men har t.ex ett fett blåmärke på ryggen och har skitont !! hur ofta har man ett blåmärke dära? när man inte ens har ramlat?! HAHA .. jaja på fredagen så drack jag lollo malin & sanna hemma hos malin&david, david va me också nykter sen körde han, de var typ kuuul :-) Sen lördag så var man lite sliten, och ledig ! så fick sova ut iallafall! sen kom jag fram till att ja ville på krogen så snabbfixade dricka och försökte få med mig någon ut FAST ja jobbade söndag, josse nappade så blev krogen då lördag. var kämpigt som fan efter två-tre timmars sömn å kliva upp ! haha.. plus man hade ställt fram klockan åxå... hemskt!! men fett värt haha.

Söndagen var riktigt tung.. men överlevde! världens bästa mamma hjälpte mig i stallet så de gick lättare :-) tack för hjälpen !! ♥♥ käkade pizza te lunch sen for jag ut med malin en stund på kvällen åh surra. Var förbi josse också och hämtade lite saker och snackade osv ! HÖHÖ

IDAG, måndag dåva, har varit hemsk. har varit trött seg och sjuk + ledsen av olika anledningar.. Hade bara ingen ork längre så bröt typ ihop på hästryggen för var så lessss. kom hem vid fem och somnade i soffan direkt, vakande för ngt tag sen och snart ska jag sova vidareeee... har fett med ångest för måste ta tag i körkortet nuuu, Hanna tkr jag ska ta en intensivkurs men jag vet inte om de skulle passa mig.. måste fundera! men har ju inte så mkt tid på mig. åh fuck life..

sen en liten note bara; hatar människor med två ansikten !! den som inte fattar vad ja menar får skylla sig själv.

LITE BILDERRR







HAHAHAHAHAH dör









nu idss ja inge mer hahaha vackert.
och jag å josefin tog inga bilder i lördags... inte ok!!
Vi tar igen de till helgen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0