in the end, you just want to be with the one that makes you laugh

heiisan
har sovit typ ganska mycket inatt! skööönt !!!! somnade före tolv med rocky & tindra nermysta i sängen ♥ hihi. sen vaknade jag typ första gången tjugo i sex, men vägrade kliva upp då så somnade om och vakande kvart över tio :-) så ett par timmar sömn blev de ju ! när jag vakna gick jag promenad med tindran, rocky följde med :)  skulle gå broarna runt men rocky vågade inte gå över bron HAHA, han stod bara i början av bron och gapade, så fick vända och gå tillbaka samma väg som vi kom, men blev ändå en ganska lång promenad :-) Rocky var helt slutt då vi kom hem igen, la sig ner i farten typ, och nu ligger han här breve mig och sover! Tindra också :-) Älskar mina djur !! ♥

Har hunnit tvätta en maskin också och hänga den, funderar på om jag ska dra & sola om en halvtimme typ då pappa åker till luleå elr så skiter jag i de och städar osv här hemma istället, inget bestämt än :) flagnar fortfarande lite så kanske inte borde sola ?! ........ men asså måste sola för har typ tappat all färg jag fick i usa ! deprimerande som fan.. hatar kalla ruttna sverige. vill tillbaka till usa, förstår inte varför man bor hära alltså ! ge mig en miljon eller hundra!







saknarrrr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0