Now you're just somebody that I used to know

Tjenis.
shit de var inte igår jag bloggade asså. och de har hänt så jävla mycket sen dess. känns som ett helt annat liv nu. Men jag orkar inte dra upp massa gamal skit. de blir bara jobbigt;) Men kan ju iallafall nämna att ja kom hem från usa igår, vart där i tre veckor ! sjukt nice. saknar det som fan! hatar kalla äckliga sverige asså.

Skulle och jobba imorse men var så jävla fuckad, vaknade tre på natten och hade sovit nån timme bara, mådde svinkasst så fick ringa jobbet & ta en extra dag leidgt. så imorgon är man förhoppningsvis lite utvilad. sov dock till tre idag så får hoppas jag kan somna nu då. känns så fel att komma hem från paradiset och bara in i vardagen direkt, så jävla tråkigt ! är det hära livet? jobba sova äta lixom. sjukt trist. man ska resa ! de är fan det bästa jag vet! bli miljonär jotack!

så har mest chillat hela dagen, sen kom malin hit nu ikväll så har vi pratat om allt & inget, har kollat igenom allt jag shoppat. har bränt en HEL del kan jag lova. och folk som tror att jag fått allt betalat av mamma och pappa kan ju tänka om. Har betalat resan och fickpengarna helt själv ! och har bränt över 16 000 kronor i fickpengar! Och de är mina egna pengar det. Har betalat mat & allt själv!

Iallafall, sen gick jag och malin en sväng med hunden, chillade osv. hon drog för nå tag sen och jag ska hänga lite hära sen blire att sova. tillbaka till verkligheten imorgon hur mycket de än tar emot..


ta mig tillbaka till sommaren.♥





Kommentarer
Postat av: sannnaaa

blev ju fan chockad när ja såg detta! när kommer nästa inlägg, nästa år?? HAHA, förväntar mig imorgon!!!!

2012-03-14 @ 01:18:47
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0