I'm not the kinda girl to get messed up with yoou

tjatja bloggfan

asså ska inte göra nå fett blogginlägg nu men tänkte bara skriva lite quick att jag lever och har inte orkat blogga på ett tag ähähäh. idag har jag jobbat, red tre hästar, adrigo var väldigt fin förövrigt! sen då jag kom hem chilla jag sen drog jag ut med malin, sanna & josse :) chillade hos sanna ett tag ,så kom jimsan förbi en sväng. sen drog han, vi drog ut åh ja. trevligt as usual ! ;-)

nu ska jag sovaaaaaaa, och så jävla skönt att ja haft lång helg, känns som måndag idag men är Onsdag! skönt:)















Kan inte med ord beskriva hur bra ni får mig att må, & hur mkt jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Big Sis

tack detsamma <3 love

2012-05-06 @ 20:08:31
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0