I say what's on my mind, I don't care if it offends you. And if I don't like you, trust me I won't pretend to

goddag bloggeeeeeeeeen.
 
Blev iaf lite mer sömn denna natt, hon kanske inte känner sig lika orolig nu lill Doris. Vi gick och la oss strax innan tolv igår, sen vaknade jag klockan tre av att hon vandrade runt lite, hon sover ju såklart med mig i sängen hihi. ♥ så då gick vi ut och kissade, sen in och då somnade vi direkt. Sen sov vi ända till klockan 09:00 typ! :) Sen ut och kissa, då vart hon lite småbusig då vi kom in, sen gav jag henne mat, men hon ville inte äta.. hon har ätit lite halvdåligt .. hon sprang bara iväg och ville upp i sängen igen & ville sova vidare, så nu ligger hon i sängen och sover :) ser henne knappt bland alla täcken & kuddar haha. Dom brukar ju äta lite dåligt i början när dom flyttat och är på nytt ställe och mycket är nytt, de händer mycket i lillhjärnan så hon behöver mycket sömn. Hon drömmer hur mycket som helst typ varje gång hon sover också haha, hela hon rycker och benen springer i luften & låter och gnyr, ser så gulligt ut :-) Ska iaf se om hon vill äta igen då hon vaknar eftersom jag inte vill gå och väcka henne!
 
Ska ju vara hemma & ledig från jobbet nu iallafall två veckor för att vara hemma med Doris så hon vet vars sitt hem är och så vi blir lit mer trygga med varandra, sen kommer hon att få följa med på hunddagiset :) men jag & nadja kommer vara med henne hela tiden & hon kommer inte få träffa några andra hundar än på ett tag! men känns bra att jag har den här möjligheten med dagiset och de , för de kommer bli så bra med Doris att få vara där ända från liten skit, bland hundar folk och få åka buss & spårvagn osv, mycket social träning osv. Vill verkligen inte att hon ska bli en sån hund bah " ne men hon gillar inte svarta små hundar" eller "ne hon går inte ihop med andra tikar" osvv. vill att hon ska bli en väldigt flexibel vovve som kan vara med allt & alla , inte är folkskygg & ska vara en glad och positiv hund.
 
Jaja , idag ska vi väl ligga här hemma hela dagen, jag ska nog sätta in foton i mina ramar och städa och sätta in alla kläder i garderoben som ännu ligger i flyttlådorna haha.. sen blire lite disk & städ! Men måste ha mina två ögon på den lilla hela tiden nu när hon börjat bita i typ allting! tänderna kliar nog en hel del nu :)
 
 
myyyys ♥

Kommentarer
Postat av: pappa

vilken livsnjutare,och bortskämd redan :))

2012-10-22 @ 21:21:22
Postat av: Carro

ja:D lite bortskämd måste man ju få vara som ensamt barn:D haha

2012-10-24 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0