One of the hardest decisions you'll ever face in life is choosing whether to walk away or try harder

Idag är en bra dag för mig!
Har sovit sjukt dåligt inatt, vaknat typ varannan timme, och doris har kännts orolig och vandrat mycket och har fått springa ut med henne massa gånger så trodde jag skulle vara helt förstörd idag, och när morgonen började med att jag mådde jätte illa & sen spydde som ett svin så trodde jag att jag var körd, hur ska jag orka ta hand om min valp när jag mår såhära, har jag magsjuka? typ. men sen gick de över och mådde inte illa längre så de var väl bara något tillfälligt eller så. random. bruukar inte spy! vidrigt iaf.
 
Men sen vände det typ. Det är jättefint väder ute, typ klarblå himmel och skönt perfekt höstväder och solen lyser och är jättevärm och härlig! Så Doris har varit sjuk busig hela morgonen, så tog ut henne på ängen utanför och hon fick vara lös, är lite orolig över att ha henne lös eftersom jag bor breve en väg och även om jag bor i ett lungt område så är jag i göteborg nu och de kör bilar och går folk överallt ändå, haaha. men hon följer med mig vars jag än går i kopplet så släppte lös henne och halvtränade inkallning. eller kan inte säga att jag tränar inkallning för de är inte så seriöst, mer att jag ropar på henne och är överdrivet glad och berömmer utan godis då hon kommer osv. hon är väldigt duktig. och har blivit så modig, sprang runt och busade på egen hand trots alla läskiga ljud ute. spårvagnar och bussar som kör överallt och kyrkklockor som ringer högt som bara fan! Sen sprang hon runt med något träd haha och springer i löven och slår volter typ! Sen att hon knappt gör inne, och gör det hon ska direkt vi kommer ut, guldstjärna till mitt hjärta. som förövrigt blir 9veckor idag & jag har haft en vecka:)
 
Sen känns allt bara väldigt bra idag. det är lördag, och jag och mitt nykterist liv mår bra faktiskt . skönt att inte vakna bakis & inte ha ångest. fast de har jag ju väldigt ofta ändå. men inte idag minnsan!
 
nu har i alla fall Doris däckat i soffan så borde ta tillfället att diska lite & bädda rent i sängen. men roligare och sitta framför datorn och se greys, är inne på säsong sju. och sen ska jag glida in på nelly.com tänkte jag. inte för jag behöver vara inne där, haha.. men somsagt. roligare!
 
hello sexyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0