When you're up in life, your friends get to know who you are. But when you're down in life, you get to know who your friends are.

tjenaaaaaa
 
ligger & glor på desperate housewife nu på tvn:) de är så jävla bra, måste typ ladda ner de och börja se de, ser ju greys nu, är på säsong sjuu , har hamnat efter så mkt så kan inte se de som är på onsdagar nu på tvn haha, men efter greys blire nog dh:) älskar fan och glo serier, hello nolifer typ. haha ... men nu när jag är hemma med doris grisen så finns de inte så mycket annat att göra :)
 
Inatt vakande inte doris klockan tre som hon gjort alla andra kvällar! hon vakande inte för än klockan halv sju på morgonen, ,då gick vi ut & kissa, sen sov vi vidare ända till klockan tio! skönt vareee, haha. hade gjort iordning maten och allt till doris skulle inte somna men sen råkade de bli så iaf. hon har börjat äta upp all mat nu också, skitduktig, och har inte gjort inne på ett tag nu:)
 
Sen fick doris en liten present i brevlådan imorse av sin moster, hon blev så glad och ville öppna det på en gång! ;-)
 
 
funderar på att kanske göra nå frukost nuu eller nåå, men egentligen är jag inte hungrig.. men tänkte jag skulle börja försöka äta typ normala tider inte typ första måltiden klockan fem sen småäta massa osv, inte så jävla bra kanske ;) Doris och jag busade nyss sen var vi ute, & nu har hon däckat i sängen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0