Courage is not having the strength to go on, it's going on when you don't have strength

Hej bloggen.
 
När jag inte bloggar så är det för jag inte har tid eller orkar men de antar jag ni förstå, men har hänt mkt sen jag bloggade sist faktiskt haha! blir less för vill blogga varje dag men ja,de skiter sig ju som mest.
 
Idag klev jag upp sju, Och fixade mig osv gjorde mig klar för jobb. Börjar ju klockan Nio. men min spårvagn går klockan åttta till centrum sen måste jag byta till en buss dära & sen åka till hisingen! De tar ett tag, men har typ en minut till min spårvagn , så det är sköönt i alla fall! :) är framme vid dagiset ungefär kvart i nio typ, så de är som perfekt!  jobbar 09:00 - 15:00 måndag - fredag! :) det gick bra på jobbet iaf! Nadja har en hel del hundar dära! 35 stycken ungefär och då har jag inte räknat med bruno & nikki!
 
De finns en hel del valpar på dagiset, eller närmare bestämt fyra stycken tror jag! Det får mig att tänka på min lilla grisvalp som jag får hämta hem om cirka sju veckor! hihi ! längtar som tusaaan! Sitter & försöker fundera ut ett bra hundnamn varje dag, haha. det är fan svårt! men får hälsa på den lilla om cirka två veckor, då kanske de blir lättare att komma på ett när man träffat henne! :) Hon är väldigt charmig i alla fall, blev helt kär första bilden jag såg på henne!

Förövrigt ska jag fota lägenheten , men inte ännu! för de är inte riktigt klart hära än, får min säng på fredag + mina flyttlådor från boden för mamma och pappa kommer ju på fredag:) och tindra & rocky! lycka ♥ dem har varit väldigt saknade!
 
Nåja, efter jobbet kom jag hem, låg och tog de lungt ett tag, satt lite vid datorn osv. sen drog jag ut och sprang, de finns en skog/joggingspår hära jättenära mig , stället heter skatås! haha , var fett skönt å springa och orkade mycket mer än vad jag trodde, men de var mest uppförsbackar hela tiden, är helt död i benen. trodde dom skulle gå av eller nå haha. sen sprang jag vilse också?! så var ute typ två timmar!! sprang dock inte två timmar i sträck blev lite powerwalk där emellan också för att orka ! haha, första gånger jag springer på ett bra tag så får vara nöjd ändå, men ska försöka ligga i med springningen nu :) bränna fleeeeeeeesk
 
sen duscha jag, jag & gustaf gjorde middag! potatisgratäng & schnitzel(?) haha. var asgott! diskade ocksååå och plockade å fixade i köket, vuxenpooooooooooints! fick mig två matlådor också till jobbet, perfekt!
 

fina lilla gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0