Got me feeling kinda weak and it's kinda hard to breathe

Mamma & pappa har ju kommit hit nu, dom kom hit igår! :) var så kul att se dom igen! är ju lixom inte van att vara borta från den såhär länge haha... känns konstigt att ha flyttat hem ifrån faktiskt! haha, men än så länge går det ju bra! Orkar inte skriva om helgen nu för ska gå & lägga mig typ nu strax så gör det imorgon, men tänkte skriva ett kort inlägg och berätta att jag fick en, eller faktiskt två inflyttningspresenter idag av mamma&pappa! Jättekul & supersnällt, blev jätteglad! ♥ skulle nämligen köpa mig en rolig lampa när vi var på chili tidigare idag, och då betalade dom den åt mig så fick jag den som present! + magneter att hänga på kylskåpet, sen köpte dom en dammsugare åt mig också! :D otroligt behövligt och kanske inte roligast och köpa själv! plus att dem är ju faktiskt ganska dyra! Har köpt en inflyttnignspresent till dem också, kanske inte lika nödvändig grej men ett fat med tre krukor på som var väldigt söta så vare de små texter på dem åxå! :)
 
Så är otroligt tacksam, tack så jättemycket fina mamma och pappa, älskar er
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0