Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fort när man har roligt?

Hejsaaaaaaan.
 
fuckkk, råkade somnade typ före klockan sex & vakna nu hahah .. not good. så har inte direkt hunnit med så mycket idaag.. måste skriva på & posta adressändrings papprena har typ skjutit upp de ganska länge nu, sen måste jag hitta en poståda också och posta skiten, men ska väl inte vara så svårt å hitta? dock vill jag inte gå ut för de typ spöregnar! ovanligt att de spöregnar i denna jävla stad assååå ...
 
skönt som fan vare å sova, var typ helt död för går å lägger mig så sent å stiger upp sju nu varje dag, så lite död var jag! men kommer väl inte kunna somna nu inatt, får seee. sista dagen på pencillin imorgon, sen kan jag köra på till 100% ! har ju måstat ta de typ lite lungt nu när jag har gått på det, men har inte varit de lättaste haha ;b
 
Sen kommer ju mamma&pappa + tindra och rocky imoron ! lyckaaa:D och får min säng.. å mina flyttlådor! yttligare lite lyckaa! fyfan, skönt å slippa denna jävla madrassjävel !! så borde typ städa upp lite häraaa men är typ för lat, fast egejntlifen är de inte så stökigt, måste bara plocka ihop lite från vardagsrums bordet , de är lite disk sen kläder lite överallt haha.. någoon förvånad? skönt iaf när grejjerna kommer, känns så tomt hära då? jag är ju så att jag gilla inte öppnaa fint möblerade organiserade rum, haha det ska vara lite kaos;) så blir bra att jag får mina saker, och att vi ska till ullared nästa helg! där lär jag ju shoppa ihjäl mig ... eehhhh
 

haha sääärbiild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0